COBI II WW Bell P-39D Airacobra, 1: 32, 361 CP, 1 f (CBCOBI-5746)

COBI II WW Bell P-39D Airacobra, 1: 32, 361 CP, 1 f (CBCOBI-5746)

150,00 RON

Ofertele pentru produsul

 

COBI II WW Bell P-39D Airacobra, 1: 32, 361 CP, 1 f (CBCOBI-5746)

150,00 RON
+ 25,90 RON costul livrarii
In stoc
spre magazin »
raijucarii.ro
Descrierea produsului
Kit al aeronavei de luptă americane cu design neobișnuit Bell P-39D Airacobra în culorile celui de-al 35-lea grup de luptă al USAF. Modelul asamblat are o elice rotativă, suprafețe de control reglabile și un capac detașabil pentru cabina de pilotaj pentru o ședere confortabilă a figurii pilotului escadrilei 8 poreclit „Black Panthers. Modelul poate sta pe propriul șasiu sau poate fi depozitat în siguranță în suportul inclus. Fapte interesante: Avion grozav sau flop? Piloții lor au fost împărțiți exact în aceste două tabere. Când designerul Robert J. Woods a finalizat planurile pentru primul avion de luptă al lui Bell, XP-39, designul neobișnuit al mașinii avea deja susținătorii și detractorii săi. Motorul a fost montat destul de neconvențional în spatele scaunului pilotului și a fost folosit un ax lung pentru a transmite puterea motorului. Această soluție a condus la un echilibru bun al aeronavei și o mai bună manevrabilitate. Echipamentul necesar ar putea fi astfel instalat în partea frontală goală. Trenul de rulare era, de asemenea, non-standard, cu o a treia roată a trenului de rulare pe prova în locul roții obișnuite din spate sau pinten. Aterizarea cu o astfel de mașină a necesitat mult mai multă experiență. Primul zbor de probă a avut loc pe 6 aprilie 1938 pe aeroportul Niagara Falls. Testele au arătat o bună manevrabilitate, viteză mare, dar și probleme cu compresorul GE. Prima serie de avioane au fost desfășurate în Pacific, dar în comparație cu Zero-urile japoneze, acestea nu au avut prea mult succes. Unele surse afirmă chiar că P-39 era complet inutilizabil la altitudini de peste 5.000 m. Situația a fost complet diferită pe frontul de est. Aliații au furnizat Uniunii Sovietice aproape 5.000 de avioane, iar piloții ruși nu le-au putut lăuda. Diferența era că pe frontul de Est avioanele erau folosite în principal pentru a susține trupele terestre, iar luptele aeriene aveau loc adesea la altitudini mai mici, iar aici Airacobra era foarte bună. Un alt motiv a fost ceva care nu poate fi descris în niciun tabel tehnic. Avionul „s-a așezat cu natura piloților ruși. În timp ce mașini precum P-51A Mustang sau Hurricane erau prea sofisticate pentru piloții ruși și condițiile, P-39 era o simplă „forjă în comparație cu ei. Aproximativ 9.584 de unități au fost produse în mai multe versiuni.

Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.